דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חיים- לעתיד יקירנו 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 4365 פעמים ]

אף אחד מאיתנו לא מעוניין לחשוב על המוות. יחד עם זאת, כולנו מודעים לכך שמדובר בדבר ממנו אי אפשר לברוח. אחד הדברים החשובים לנו ביותר, הוא לדאוג לכך שהאנשים הקרובים לנו יוכלו ליהנות מרווחה כלכלית לאחר שנמות. ביטוח חיים הוא ביטוח אשר בא לדאוג בדיוק לדבר הזה. מטרתו של ביטוח חיים היא לוודא שבמקרה בו נמות, יוכלו בני משפחתנו וקרובנו ליהנות מפיצוי כספי, אשר יאפשר להם להמשיך לחיות בכבוד.

 

כפי שניתן להבין מן הנאמר לעיל, ביטוח חיים הוא ביטוח חשוב מאין כמוהו, שכן משמעותו היא דאגה לעתיד של האנשים החשובים לנו ביותר. על כן, בבואנו לרכוש ביטוח חיים, עלינו לעשות זאת בצורה מפוכחת, תוך השוואה בין הפוליסות השונות והתנאים השונים אשר מוצעים לנו. בדרך זו, נוכל לרכוש ביטוח חיים אשר יאפשר לנו להיות רגועים לעתיד הקרובים לנו.

 

איך בוחרים ביטוח חיים?

על מנת לבחור פוליסת ביטוח חיים מתאימה, עלינו לשאול את עצמנו, מה אנו מעוניינים מן הביטוח אותו אנו רוכשים, ומה סכום הכסף בו אנו מעוניינים. סכום זה צריך להיות תלוי בגורמים שונים, הקשורים לאורח חיינו: מה מצבנו המשפחתי? האם יש לנו הכנסה קבועה? מה גובה ההכנסה שלנו? האם יש לנו קרן פנסיה, קופות גמל או ביטוחים נוספים? האם אנו עוסקים בספורט מסוכן? האם אנו עובדים בעבודה מסוכנת? מה המצב הבריאותי שלנו?

שאלות אלו יעזרו לנו להבין את הצרכים שלנו מביטוח החיים אותו אנו באים לרכוש, ומה ביטוח זה צריך להכיל. כל אחד מאיתנו חי בצורה שונה, ועל כן, כל ביטוח חיים מתאפיין בצורה אחרת.

 

ביטוח חיים- ריסק מול חיסכון

לאחר שביררנו מה אנו מעוניינים מפוליסת הביטוח שלנו, עלינו לדעת על חלוקת הכספים בתשלום על ביטוח חיים. כל תשלום חודשי שלנו עבור הפרמיה מתחלק לשני מרכיבים. מרכיב חיסכון ומרכיב ריסק. את המינונים בין שני המרכיבים אנו יכולים לקבוע בהתאם לדרישותינו.

 

ביטוח חיים ריסק הוא המרכיב הבסיסי ביותר. משמעות מרכיב זה היא מתן סכום כספי לקרובים שלנו במקרה של מות המפרנס של המשפחה. ביטוח חיים ריסק מספק למשפחה תשלום כספי, אשר מאפשר להמשיך להתקיים.

 

מרכיב החיסכון בביטוח חיים הוא מרכיב אשר מאפשר לנו להעביר סכום כסף מסוים לחברת הביטוח מדי חודש, אשר נשמר במסגרת תוכנית הביטוח, ויופרש במקרה של מוות. בדרך זו, ניתן לספק סכום פיצויים גבוה יותר במסגרת ביטוח חיים.

 

כפי שנאמר, כשאנו באים לרכוש ביטוח חיים, חשוב לעשות זאת בצורה זהירה.ביטוח חיים הוא ביטוח חשוב במיוחד. על כן, חשוב לבחור בפוליסת הביטוח המקיפה ביותר, אשר תספק לקרובנו פיצויים הולמים. באמצעות התייעצות עם סוכן ביטוח מקצועי, נוכל לקבל מידע בנוגע לפוליסת ביטוח חיים אשר תתאים לאורח חיינו ולדרישותינו. בדרך זו, נוכל לישון בשקט, בידיעה שעתיד אהובנו מובטח.  

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב